Vertical split screen overlay problem

Thanks so much- that did the trick!

Loads of respect to everyone for their help!

1 Like

Je ne sais pas trop, je ne l’utilise plus car il ne fonctionne pas toujours avec “Taille et Position” dans certains cas. (liĂ©s au format de l’image source?)
Pour moi, “Crop Source” est meilleur je n’ai jamais rencontrĂ© de problĂšmes, je n’utilise que celui-lĂ . On peut d’ailleurs obtenir avec ce filtre le mĂȘme rĂ©sultat qu’avec “Rectangle”. Je n’ai pas trouvĂ© d’avantages pour “Crop Rectangle” hormis le fait qu’il ne dispose pas du rĂ©glage de la couleur de fond que “Crop Source” possĂšde.

Deepl traduction
I don’t know, I don’t use it anymore because it doesn’t always work with “Size and Position” in some cases. (linked to the format of the source image?)
For me, “Crop Source” is better I never encountered problems, I only use this one. With this filter you can get the same result as with “Rectangle”. I didn’t find any advantages for “Crop Rectangle” except that it doesn’t have the background color setting that “Crop Source” has.

Merci pour cette prĂ©cision. Comme quoi, mĂȘme avec plusieurs mois de pratique, on dĂ©couvre encore des choses
 :wink:

Deepl traduction
Thank you for that clarification. Even with several months of practice, we still discover things
 :wink:

This topic was automatically closed after 90 days. New replies are no longer allowed.