Tutorial: Quickly create borders around your clips

@Epsilon85, merci à vous !

I forgot to mention that the part of the video starting at 8:33, (blue panel with text) was done using an amazing text filter currently under development by our friend @Namna. It works only with version 20.09.27 (and older) but it’s packed with tons of useful features.

J’ai oublié de mentionner que la partie de la vidéo qui commence à 8:33, (le panneau bleu avec le texte) a été réalisée à l’aide d’un superbe filtre texte qui est actuellement en cours de développement par notre ami @Namna. Il ne fonctionne qu’avec la version 20.09.27 (et les versions antérieures) mais il est rempli d’outils super pratiques.

Merci @Namna!

1 Like

Merci @Musicalbox.
Compte-tenu que ce filtre de texte est basé sur Webvfx qui n’est plus disponible sur les versions récentes, je me demande si je dois le publier dans la catégorie “Ressources”. Cela ne risque t’il pas de dérouter les utilisateurs qui travaillent avec les versions récentes ?

Thanks @Musicalbox.
Since this text filter is based on Webvfx which is no longer available on recent versions, I wonder if I should publish it in the “Resources” category. Won’t this confuse users working with recent versions?

@Namna
Même si vous spécifiez clairement en caractères gras que le filtre est pour les versions 20.09.27 et antérieures, ça risque d’être le cas en effet. Mais il serait dommage de ne pas le publier

Even if you clearly specify in bold that the filter is for versions 20.09.27 and earlier, this may indeed be the case. But it would be a loss not to publish it.

@MusicalBox - I am making a video comic using Shotcut [will post a sample soon] and this is exactly what I was looking for - thank you so much :smiley:

2 Likes

@Devin_Chopra I’m glad you like it. Can’t wait to see your video. Thanks for the comment.

2 Likes