Placer des marqueurs

Continuing the discussion from Greetings!:

Bonjour la communauté.
je cherche leur de export de plusieurs audios collés les uns après les autres à avoir des marqueurs pour que celui qui écoute l’album puisse passer une chanson à l’autre
Merci pour votre aide
amitiés
Martial

Translation:

Hello community.
I’m looking for their export of several audios pasted one after the other to have markers so that whoever listens to the album can switch from one song to another
Thanks for your help
friendships
Martial

Shotcut cannot do this. If you are producing a video (not audio) file and uploading it to YouTube you can instruct YT to use “Chapters”, which will roughly do what you want.

Shotcut ne peut pas faire cela. Si vous produisez un fichier vidéo (pas audio) et que vous le téléchargez sur YouTube, vous pouvez demander à YT d’utiliser “Chapitres”, qui feront à peu près ce que vous voulez.

For YouTube, File > Export > Markers as Chapters…
It creates a text file that you open in an editor and copy and paste into YouTube upload page.

Merci beaucoup pour cette réponse rapide je vais essayer . Amitiés

hello,
je n’arrive pas à placer les chapitres sur you tube comment faut-il faire?

Translation

hello,
I can’t place the chapters on you tube, how can I do it?

Extrait de la page d’aide YouTube au sujet des chapitres:

Dans le champ “Description”, ajoutez la liste des codes temporels et des titres des chapitres.

• Assurez-vous que le premier code temporel de votre liste est “00:00”.
  • Vous devez indiquer au moins trois codes temporels et les répertorier par ordre chronologique.
  • La durée minimale d’un chapitre vidéo est de 10 secondes.

Extract from the YouTube help page about chapters

In the Description, add a list of timestamps and titles.

• Make sure that the first timestamp you list starts with “00:00”.
  • Your video should have at least three timestamps listed in ascending order.
  • The minimum length for video chapters is 10 seconds.

chrome_VK2VVsfsXu

This topic was automatically closed after 90 days. New replies are no longer allowed.