Impossible d'ouvir la timline d'un extrait de vidéo / Unable to open the timline of a video clip

Bonjour,
Je ne peux plus ouvrir la timeline d’un extrait même si je l’ai selectionné donc je ne plus accéléré mon rush /

Hello
I can no longer open the timeline of an extract even if I have selected it so I no longer speed up my rush

Je ne peux pas comprendre même après avoir traduit votre discours dans google translate, pouvez-vous faire un enregistrement d’écran de votre problème.

I can not understand even after translating your speech in google translate, can you make a screen recording of your problem.

en gros je ne peux pas accéléré ou ralentire mon rush

I can see here that your clip is named as tractor, Sorry but I don’t know what is tractor in shotcut, because I have never got this type of error. But some other regulars, developer or Dan could help you. Stay tuned until you find an answer.

"Je peux voir ici que votre clip s’appelle tractor, désolé mais je ne sais pas ce qu’est tractor dans shotcut, car je n’ai jamais eu ce type d’erreur. Mais d’autres habitués, développeur ou Dan pourraient vous aider. Restez à l’écoute jusqu’à ce que vous trouviez une réponse."

It is not normal for to appear in the clip name. It suggests something is wrong with your project file.

Did you open an .mlt file as a clip?

What version of Shotcut are you using?